雪白(Snowhite)

In my view a writer is a writer because even when there is no hope, even when nothing you do shows any sign of promise, you keep writing anyway.

Lullaby Suicide

~搖籃曲下自殺~


And all you've said and done

當你低聲進行著審判

Has walked me through your kingdom

將帶我穿過你那燃燒的地獄

I'll tell you what I see

我會告訴你我看見了什麼

I see the difference in everything

我見識到了前所未有的新事物

 

Until my mind has gone

直到我的人性喪失

Until your colors run

直到你的目光淡去

I want to be like you

我想要像你一樣

Perfect in all of the things you do

擁有和你同樣美好的那些事物

 

I wake up and, You have said

當我睜開雙眼,你已經在這裡

“I want to be young”

「我想回到過去」

“I want to be free”

「我想得到自由」

Of my head

腦海中有個聲音

 

And sometimes you, Remind me of that

而這時候你,卻喚醒了我

And nothing will take my dreams away

沒有任何人能帶走我瘋狂的執念

 

I believe everything, I was told

我太天真了,當有人對我說

I believe that you never grow old

我相信你不會失去理智的

I would tell you the same today

我會一直提醒著你

But I've been given away

但現在我放棄了

I wanna be bad, I wanna be young, again

我錯了,我想回到過去,一次也好

So take me wish and tell me that

所以告訴我吧,我究竟在追求什麼

I never caught you, and I never can

我沒能追上你,而我永遠做不到

I'll never catch you, and I never can

我無法抓住妳,永遠做不到

 

So take my days, Take them away

把握當下的記憶,帶它們去吧

Take my days and, Take them away

珍惜美好的時光,帶他們走吧

 

“I never wanted you, I never wanted this”

「我並不想殺你,我從來不想要這樣」

“I'm ready to live again”

「所以我準備重新來過」

“Take me away from here, Take me away from here”

「從今以後帶我走吧,現在就帶我走好嗎」

Take me away from here

就在這裡,帶我走



此為不專業翻譯,漫畫為各大原作者所有。

评论

热度(114)